22 Ağustos 2010 Pazar

Efes World Cup 9

Biliyorum bu bloğu katıldığım sanatsal aktiviteleri anlatmak için açtım ama neden bu aktivitelere spor da dahil olmasın diye düşündüm... Şimdi gidip bi de spor aktivitelerim için mi blog açayım, di mi ama?

Bildiğiniz gibi bu sene Türkiye'de Dünya Basketbol Şampiyonası gerçekleşeceki maçlar da Ankara, Kayseri, İzmir ve İstanbul'da oynanacak... Bu maçlardan önce de hazırlık maçları kıvamında Efes World Cup 9 maçları yapılıyor, ben tatilde iken ev arkadaşım telefon açıp bu maçlara bilet alayım mı kombine dedi ben de bilinçsizce evet dedim, tatil rehavetini attıktan sonra beni bi heyecan bastı şampiyona maçlarına gidicez diye ama meğer bizim biletler Efes Cup içinmiş, ama olsun, milli takımımız oynadığı için bu turnuva da gerçeğini aratmıyor ya da ben kendimi avutuyorum... Evet avutuyorum çünkü aslında şu an TR'nin grup maçlarına bile bilet bulamamanın derin hüznünü yaşıyorum...

Neyse maçlara geleyim, dün yani 21 Ağustos Cumartesi önce Arjantin-Kanada sonra da Türkiye-Lübnan maçını izledik... Öncelikle yerimizden bahsetmek istiyorum yerimiz muhteşem değil ama süper diyebilirim.. :) potanın hemen arkası, oyuncuların ter kokusunu alacak kadar yakınız sahaya, ööyykk! Hatta öyleki bugün ilk maçı izlerken birden dört bir yanımızı bizim oyuncular sardı, maç izlemeye geldiler... :) Burada skorlardan bahsetmiycem onun için Efes Cup'ın sayfasını takip edebilirsiniz... Ama Arjantin-Kanada baya çekilmeliydi, Arjantin geriden gelerek maçı aldı... Şunu belirtmek gerekir ki, İspanya ve Arjantin şampiyonanın favorileri... Lübnan Türkiye maçında ise hiç geride kalmadan maçı aldık, Ömer Aşık muhteşem bir oyun çıkardı ve en çok sayıyı o attı, hatta benim iddiam şu ki Ömer Aşık bu şampiyonanın sayı kralı bile olur... Diğer muhteşem oyuncu ile Ersan İlyasova idi ancak maç sırasında sanırım burnunu kırdı ve bugünkü takımda yer alamadı, ya da belki şampiyonaya katılsın diye istirahate aldılar onu... Bugün yani 22 Ağustos Pazar ise önce Arjantin Lübnan ve sonra da Kanada ve Türkiye maçları oynandı... Arjantin maçı aldı ama oldukça az fark vardı... Bu maçı izlerken daha önce de söylediğim gibi bizim oyuncular yanımıza yöremize oturdular, tabii ben dururmuyum, önce çocukluk aşkım Harun Erdenay'la sonra da Hido'yla foto çektirdim, hiiç de utanmadım, bi daa bööle bi şans yakalanamayabilir... :)
Bizim maçımıza gelince, snaırım seyircinin muhteşem desteğiyle de bizimkiler resmen tribünlere oynadılar, şov yaptılar, arada da Kanada'yı harcadılar, fark attılar, yediler.. :) Şunu söylemeliyim ki hani bazı takımlara ceza vermek için seyircisiz sahada oynatırlar ya, ben bu cezayı pek anlamazdım, çok saçma bulurdun, nolcak oynarlar yine derdim ama kazın ayağı öyle değilmiş... Bugün Ankara Arena'da öyle güzel bi seyirci desteği vardı ki, benim bile sahaya inip basket atasım geldi... Resmen Kanada'nın morali bozuldu oynayamadılar, bizimkiler de sağolsun bize şov yaptılar... :) Benim favorilerim Ömer Onan ve Ömer Aşık bizim takımda, çok hakimler oyuna... Bundan sonraki maçları salonda izleyemiyeceğim bilet bulamadığımdan ancak TV'den takip edicem ve Ömerleri çılgınca destekliycem.. :) Bu arada Kerem Gönlüm'ün hastasıyım bunu belitmeden geçemedim.. :)

Yarın Kanada Lübnan ve Arjantin Türkiye maçlarını da izliycem... Özellikle Arjantin-Türkiye maçının süper çekişmeli bi maç olacağını düşünüyorum ama biz yine alırız gibi geliyor.. :) Yarının sendromunu akşam maça gideceğimden daha hafif atlatıcam diye düşünüyorum.. :)

Salondan da kısaca bahsetmek istiyorum, Ankara Arena gerçekten emek harcanmış güzel bi salon olmuş ama sanki bi hamlık var bina da hala ama sanırım yavaş yavaş oturur herşey.. En büyük sorun park yeri ve hala tamamlanmamış üzeri kum tepecikleriyle dolu kaldırımlar... yahu bu yumurta kapıya gelince zihniyetinden ne zaman kurtulucaz bilmiyorum, koskoca uluslararası bir organizasyon senin şehrinde yapılıyor, adını duyurmak için bundan ii bi fırsat yok ama sen hala kaldırımları yetiştirmeye çalışıyorsun.. Ayrıca Arena'nın cafe işletmesi de çok acemi ve çok kısıtlı ürün var...

Salon gerçekten baya iyi diye konuşurken aramızda scoreboard bozuldu bugün ve Lübnan-Arjantin maçına bi 20 dk ara verdiler, bu kadar zor olmamalı böyle şeyleri ayarlamak...
Neyse, şimdilik bu kadar yarın yeni haberler ve fotolarla karşınızda olurum heralde ama emin de olamıyorum.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder